Please don´t stop the music

Kategori: Vardag

Igår var det skola på schemat, dessutom skolfoto som jag har försökt förträngt...
Dagen flöt på och avslutades på staan med Lovve och Rebb
Köpte ett blått-leopardmönstrat linne från gina hitta inte den på någon bild men den är rätt lik denna
förutom den bruna kraffset + att den är lite ljusare :)


Hemkommen var det dags för träning :) Vi prova lite kläder oså oxå
Tyvärr sluta den inte på bästa sätt, utan jag hängde över soptunnan/toan och spydde + att jag var extremt yr... kändes som när (ni kanske vet) man ställer sig upp för fort och allt bara snurrar?
Förstår inte riktigt hur Tilda tänker men hon tycker det var coolt (koolt)
Berodde nog på lite allt möjligt... oätlig mat på skolan, illa mående lite underdagen, mat 15min innan träning och sen var det en rätt jobbig träning dessutom, kände mig iaf bättre på kvälln och morron så jag for då på skolan och har inte kännt av nå annat än lite yrsel.

Nu sitter jag och har insett att jag kanske borde göra läxan, dock kändes det inte så pepp men,men
Ska även kanske byta design (header) kommer lägga in nått förslag när jag har tid att göra nåra :)

Hare gött! bli inte överkörd
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: