To bring up the smile

Kategori: Vardag

Idag på skolan har vi lekt...
Ja, det är typ vad vi gjorde :D först hade vi "måbra"- dag där vi fick en riktigt go frukost
Inte för att skryta men vår klass var grymma på "så mkt folk på en dörrmatta som det går!"
Vi var alltså 15 på en matta vilket jag tycker är lite ofattbart... ;)

Lunch och sedan var det BF lektion där vi leder lekar ( d.v.s mer lekar) sedan var dagen slut för halva klassen
andra halvan (inte min) har bild men vi andra grymma slutar :D

Efter häng på stan med lovve och en subwaymacka (<3) åkte jag hem med bussen.
Tog på mig lite mer kläder och slängde mig på cykeln för att möta Tildis :)
Vi tog cykelraggen till sporthallen och såg Div1 vinna mot KFUM ;D
Lika skönt varje gång, så om det var träningsmatch ;)

Nu ska man ta och hoppa isäng, sova och sedan kliva upp och läsa lite svenska
innan man åter igen tar bussen in till skeå, där en ny skoldag väntar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: