Once When I Was Little

Kategori: Vardag

Sitter här och tänker för mig själv.. Tog mig en paus från städandet och började kolla tillbaks i min blogg..
för 478st inlägg sedan den 23 juni 2008 välkomnade jag er till min nya blogg. Den 17 mars 2009 skrev jag mitt första blogginlägg. Det är ganska kul att gå tbx... Minnen väcks verkligen!

Tobbe ställde jag,kikka,rebb och lovve en fråga i bussen i början av veckan...
Saknar ni killarna från klassen?
Alla: Ja! och kommentera vilka torrbollar det finns i stan xD

Saknar 9an nå så sjukt!
Lektionerna , hålen, människorna!
eller ja inte de vi lärde oss på lektionerna men bara klassen!

skönare personer får man leta efter!
Inte bara A:arna utan de flesta från den gångna 9an.
Vi delar många fina minnen!

Klassensdag södra sandträsk 2010




Nu ska jag återgå till att städa så det blir klart någon gång ;D
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: