Gone away are the golden days

Kategori: Vardag

Gårdagen gick faktis helt okej. Efter kyrkan och församligshemmet trog vi till morbror för en massa fika.
Kul att träffa kussarna från Lule(å) oxå. Efter en massa bullar,glass, bär,chips, godis och Idol for jag på Fg
(fritidsgården (för din skull Lisa) ) Efter att jag krossat Tove i Billjard och sett lite film samt Nyheter stängde de och Jag, Palla, Rebb och Jonna tog oss en sväng på byn. Vi hamnade tillslut hos Snee och såg Transoformers med han Skarre, Herman och Jonas. När Pojkarna dragit drog även vi Girls hem där vid halv 1. Pallan gjorde mig sällskap på den kalla vägen hem.

Faktis en riktigt bra film :)

Blev väckt vid 10 idag... Mamma och jag skulle tydligen vara på Sko´affärn innan hon skulle på Fromheden med syrrorna. För er som inte vet sjunger verkligen mina skor på sista versen! lite håliga (tar in vatten) och en typ hård plastbit sticker ut (gör att jag får sår på hälen...) Hittade ett par för 400:- så jag låna hem dom och det lutar mot en ivenstering :)

Nu ska jag äntligen onetreehill säsong 8 avsnitt 2, GRYMT!

Just de ja FAR OCH HANDLA PÅ KONSOM IDAG!! 
NorsjöVolley packar dina varor ;D

/ £m£li£

Kommentarer

  • lisa mattsson :) säger:

    HAHAAHAHHA du vet jag är ju lite lost :p



    Jag och Lina var ju lite små busiga, vi måste ju retas med dej ;) du måste ju få veta hur våran släkt är, den är helt puckad ;P

    2010-09-26 | 17:21:30
    Bloggadress: http://fisaarlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: