Det är ju Tisdag!

Kategori: Vardag

Tisdag idag då, vilket jag själv frågat mig flera gånger... har haft allt från måndag till fredag. Lite fel kort sakt. Skolan flöt på, Engelska provet kändes faktis gå hyffsat så även läxförhöret på BFlektionen. Slutade 14.05 som varje Tisdag. Jag, Lisa och Lovve tog en tur på stan innan de följde mig till Zedig (en som typ knäcker kroppen på en) blev där en kort stund, ska tillbaka på Tisdag nästa vecka å jag får inte tränat nått den veckan :(

På tal om träning var jag med div1 idag och så kommer det även va en Tisdagarna framöver :)
känns riktigt kul! :) ska sedan Gymma med grymma Jossan imorn under vår träning

Hemma är man sittandes i soffan väntandes på att Idol ska börja om.
Heja ALICE heja BJÖRN (ba för han ger norrläning!)

Sen har jag letat föräldramöteslappen som en galning!!!
Jag är 10000000% säker på att jag har tage hem den vilket mamma kan vitna (hon har sett den)
Men nu när jag skulle leta fram den är den helt och hållet borta!
Den ska vara inne imorn så jag får väl ta och göra en hemgjord en...

Nu börjar snart idol så nu sticker jag! ;D
Hare bra så hörs vi!
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: