When you say nothing at all

Kategori: Vardag

Dagen har vare riktigt lång och tråkig, vaknade upp med en vit syn!
Efter lite lunch, några timmar framför tv samt nåra gamla avsnitt av OneTreeHill.
Samtidigt som jag satt vid datorn kolla jag ut genom fönstret och såg hur traktorn gjorde denna vinters
första plogkant, en kant pappa inte var överlycklig över att få skotta bort senare...
Klockan endast 3... Sandra frida kom hem och då var den lugna tillvaron slut -.-

Efter en god middag, skjussa mamma mig till Sporthallen där jag hade ett litet möte.
Åter hem igen och har just kollat febern 36.9 I LIKE!
Blir troligen skola imorn :D men får se hur det känns imorn bitti :)


En viss Holmsvattnets tjej är rätt så mkt avensjuk på oss norsjöbor!
Vi klarar av att hålla kvar vår nyfallna extremt mkt snö
ist för dom som gör slask av de så fort som de kommer ner till marken.

Kommentarer

  • Lisa mattsson säger:

    HAHAHAH så klart att jag är avens, jag vill också ha snö!! :D

    2010-10-15 | 18:18:23
    Bloggadress: http://fisaalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: