Calling out winter

Kategori: Volleyboll

Hallå, denna dag har vekligen vare extremt lång för att vara Lördag!

Väckaren ringde halv 8, efter man gjort lite mat och fått i sig frukost bar det av till Sporthallen
Första passet volleyboll för denna dag varade mellan 09.00-11.00. Massa teknik
och jag är helt blå på mina höfter efter djupa bagger(krälande på golvet)
Sedan packa vi ihop väskorna och tog oss en prommenix till Vuxenskolan där vi åt Lunch och umgicks.
12.30 var vi igång igen, denna gång fick huve verkligen jobba!
Rotationer och såndant stod på spel:) Tycker faktis det gick riktigt bra, vid 2 tog vi fika och sedan var vi igång
spelandes i 1½ halv timme!! :D var helt DÖD när jag kom hem!



Jag åt middag och sen la jag mig på sängen min för att vila, och det gjorde jag verkligen!
Sovde till 10 i 7 då jag kom på att jag skulle fara ut å va med Jonna m.f...
Insåg då att de fick bli en snabbdusch och ca30min senare var man på Fg.
Jag, Pallan, Jacce, Jonna och Rebb S tog oss en tur på staan.
Jacce hamtade fastknyten runt en stolpe xD

Söta männsikor!

Blev himla kallt så vi gick in på Fg och halv såg lite film innan jag vände hem :)
Känns som jag kan behöva lite sömn!

Föresten ni som kör väg 370 inatt, ta de lungt, det är inga flåsande älgar påvägen.
Det är Lisa Mattson och Nina Bautsman som springer från skeå inatt.
Ge ingen snålskjuss! här ska det springas!

Go´natt!
/£m£li£

Kommentarer

  • Lisa mattsson säger:

    HAHAHAHAh ingen ville ta upp oss,däremot sprang vi vilse så vi kom aldrig fram till Norsjö xD

    2010-10-03 | 21:29:46
    Bloggadress: http://fisaalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: