v-o-l-l-e-y-b-o-l-l :-)

Kategori: Vardag

Aloha gott folk!

Dagen har i stort sätt bara vara massa, massa volley!
Kvart i 9 satt vi upp nätet och fixa allt runt om kring.
10.00 startade matchen Norsjö C - Skellefteå B.Där norsjö tog hem segern 3-0 :)
Senare spelade Norsjö B - Skellefteå B och även här vann norsjö 3-0

Sen var det bara rafflande Derbyt!
Norsjö B - Norsjö C

Norsjö B: Emelie (jag) kapten, Frida, Erika, Lina, Lena, Jonna, Rebecka och Librande hedvig :)
Norsjö C: Nellie kapten, Tilda, Maccan, Sandra, Hanna, Lollo B, Johanna

Och det var minsann jämna lag Liz delat upp oss i!
Norsjö B plockar de 2 första settet, men tappar och C vinner 2 sett.
2-2 inför avgörande där vi följdes åt till 10-10
Mitt lag (norsjö B) drar ifrån och vinner 15-12, super kul match verkligen!

Hemma efter att ha plockat bort allt i hallen ställde man sig i duschen innan hockeyn börja.
Som förövrtigt SAIK vann med 2-0 mot SSK

Kvällen har spenderats med Jonna, Rebecka, Tilda + lite annat folk
Såg lite film, snackade och sen prata jag och Flumlisa 30min i telefon ;)

Hemma nu och ska alldelles snart lägga mig och sova...
Ska bli otroligt skööönt!


div2 förra året :D
             Rebecka
Tilda
Jonna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: