Sitting and watching the world going by

Kategori: Vardag

Jag vet att min uppdatering på bloggen har varit rätt dålig denna vecka...
Jag har verkligen haft fullt upp! När jag inte tränat, gått skola, äte eller sovit har jag pluggat. Lärarna får verkligen (1-0 SKELLEFTEÅ heja SAIK!) tbx... Lärarna får verkligen läxfjång så här veckan innan lovet. Inte det minsta kul! Igår fick vi även vårt första betyg på gymnasiet, var i kursen Arbetsätt och Lärande (50p)
MVG :D heelnöjd! Kändes verkligen toppen när jag öppna kuvertet :D

Efter en hel vecka i stan med tidiga mornar, kändes det verkligen toppen när väckaren ringer 07.00 en Lördag. Det var alltså dags för skeå igen. Men denna gång ingen skola utan Volleyboll matcher mot KFUM skeå.
Norsjö B - KFUM Skeå 1-3 (inte alls en bra match från vår sida, trott detta en riktigt jämn match!)
Norsjö C - KFUM Skeå 3-1 (en mycket bättre match och även den en mycket jämn en)

http://www.cupassist.com/pa/serieoppsett.php?t=SVBF_SERIE_AVD315&k=LS315&p=1
En mycket trevlig läsning, heja norsjö!


Div.2 (norsjö B och Norsjö C) 2010 :D Wiiie! ;D

Denna Halloween-kväll spenderas på Norsjö Hotel in the wardrobe :D
Så allt folk (över 18) ska ta sig dit! (med mkt drikspengar!)

Kommentarer

  • Mattsson säger:

    Jag saknar dej också <3

    Kolla min bolgg sen :D

    PUSS (L)

    2010-10-31 | 20:13:07
    Bloggadress: http://fisaarlisa.blogg.se/
  • Mattsson säger:

    Jag saknar dej också <3

    Kolla min blogg sen :D

    PUSS (L)

    2010-10-31 | 20:14:15
    Bloggadress: http://fisaarlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: