Jag ser det snöar, jag ser det snöar... :D

Kategori: Vardag

Som sakt igår var det inte min bästa dag...
Tilda försökte hjälpa mig men det gick inte himla bra med oth.
Kl var typ kvart i 9 och efter att ha kollat febern 38.7 celcius, gick jag till sängs 9, då jag insåg
att skola idag var bara att glömma.. :( efter 14timmars sömn (helt otroligt) vakna jag upp från min dvala...
När jag sedan drog upp rullgardinen och titta ut kunde jag knappt tro om jag verkligen bara sovit nåra timmar...
Snarare 1 månad, DET VAR HELT VITT UTE!!! inatt hade de tydligen snöat typ 1 decci :O




Nu har febern lagt sig lite, efter 2 alvedon.
Nu ska jag läsa lite ur boken från skolan... -.-

/£m£li£

Kommentarer

  • Charlotta säger:

    Gud va mycket snö ni har då! ;o

    2010-10-14 | 13:14:11
    Bloggadress: http://charlottaw.blogg.se/
  • Lisa mattsson säger:

    vafan hur kan ni ha så mycke snö :O I morse hade vi typ 1cm och nu har vi typ bara slask över hela gården, inte okej xD

    2010-10-14 | 18:59:48
    Bloggadress: http://fisaalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: