Grattis Kanelbulle!

Kategori: Vardag

TjenaTjena!

Skolan idag har faktis vare rätt chill, började först med data, inte för att skryta eller så men min Tidningsartikel blev extremt snygg, skulle visa om jag kunde ;) Idag hade vi ingen speciell BF lektion utan vi skulle under valfri tid gå och intervjua nån på nått företag som vi hade blive tilldelade. Jag, Nina och Emelie A traska i väg till Friskvårdskompaniet. Det gick rätt bra så vi hade sedan drygt 2½ timmas hål, jag snappa upp Matilda C och vi traska in på stan för att möta upp nåra girls. När en shoppingtur var gjort var man åter på skolan för idrott.
Vi börja 13.10 men vår lärare dök upp typ 25 i och trodde vi börja 20 i... Efter ett kort gympass var det svenksa och sedan slut på dagen :D

På busstationen stod snälla Morbror och väntade (mamma & pappa är i stan på f.möte) for hem till dom där jag fick universums godaste köttfärs!! <3 + spagetti då.. Sedan 20min senare var man ombytt och klar i sporthallen där 20 glada 97/98:or skulle tränas :) 19.00 börja min egna träning som tog slut halv 9. Nu väntas de på duschen, finns en enorm nackdel när 3st i samma familj slutar träning samtidigt... (jag är inte alltid snabbast in i duschen...)

Nu sitter man och ser Svenska New York Fruar och ibland undrar jag verkligen om dom är seriösa!?
Ikv blir det troligen en tidig kväll, hoppas på det!

Föresten så är det ju kanelbullensdag idag <3
BF1a
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: