Well open up your mind and see like me

Kategori: Vardag

Rätt kort dag på skolan idag, var på morron vid 8 på Spjuvern där jag ska göra min APU under det 4 nästkommande veckor, kommer nog bli toppen!
Tog halv 9 bussen till stan och sen hade vi en rätt slapp IOS lektion (bf typ) fick dumle godis :D
Sen ett långt hål och 1 timmes matte =) till kvart i bussen skulle gå gick jag och lovve på Stadsbibblan och lämna igen ett par böcker, jag lämna in sandras glasögon på lagning och sen köpte jag även 2 julklappar, de första för i år!

Kvällen har bestått av Träning i drygt 1½ timme, dusch, Hockey som SAIK vann! :D

Ska nu sätta mig och kolla lite på matten har prov imorn....
Sen även packa ihop lite idrottsgrejer, dessa två är de ända lektionerna imorn :)
Slutar 11.10, sen äter man på skolan och tar 1 bussen hem WIIIE

Tråkigt nog är det ingen skola på 4 veckor då..
kommer sakna klassen mkt!, måste hitta på nått tycker jag!

Alle är en rolig filur! Rrrrroooger ;D





Riktigt söta!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: