Vilken super duper dag... -.-

Kategori: Vardag

Hejhej, denna dag har vekligen inte varit min favvodag!
Först struk på skolan där mitt Word-dokumet försvinner trotts att jag sparat flera, flera gånger...
Sen halkar jag på väg in till stan och en som sitter i ett kontorsfönster kan inte hålla sig för skratt.

Matchen mot Ryssarna ikv gick heller inge bra... Massa virr och jag var vekligen inte nöjd med mitt spel...
pricken över i:et var att jag stuka foten i slutet av matchen... surt men det får inte hjälpas...
Får se om jag ta med kryckorna imorn, är inte lite halkigt ute :O vilket jag minns sakt upptäckte idag...

FIGA saken som raderdes bort tidigare idag -.- har jag nu sutte och skrive om... det är har tagit drygt 1 timme!
INTE KUL!!! men nu är den iaf klar och iväg skickad :D

Nu ska jag ta mig lite Oboy och macker sedan krypa isäng, imorn är det skola som gäller...
Idrott som jag och Lovve ska hålla i sedan matte och hej god bye Skolan för denna vecka!
Slutar 11.10 asnice :D 1 bussen hem :D WIIIIIIIIE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: