Vadå Volleyboll!?

Kategori: Vardag

För den som missat är jag ett litet fan av denna rätt så lilla sport som är rätt så inte liten i Norsjö...
När jag tänker efter undrar jag när det börjar kallas för drog?

Under ett lov som detta gör man inte mkt alls utan det man taggar till är träningen som ligger där vi 6 tiden
på efter middan. Så här har mitt " volleyboll" lov sett ut hittills (håll i er)

- Lördag, 2 matcher i Skeå ca. 2 timmar Volleyboll för min del
- Söndag, följde Tove på amatörvolley i 2½ timme
- Måndag, vanlig måndagsträning 2 timmar
- Tisdag, Div1 träning 2 timmar tuff men kuul bollträning

på 4 dagar har jag alltså spelat 8 timmar volleyboll, men här tar inte veckan slut..

-Onsdag, gymprogramet för Volleyn ca.30min
-Torsdag, 2 timmars boll
-Fredag Ledig hör och häpna
-Lördag, 2 matcher i Storuman
-Söndag ledig 


Ja jag kanske gillar Volleyboll lite svagt... ;)

Ikv har man, duschat, vare på kansliet, sett House och ska nu lägga mig och se en film ;)
Hare gött!

Kommentarer

  • TildaDahlberg säger:

    Mitt lov. . .

    Måndag: ingen volleyboll

    Tisdag: ingen volleyboll

    Onsdag: ingen volleyboll

    Torsdag: ingen volleyboll

    Fredag: ingen volleyboll

    Lördag: ingen volleyboll

    Söndag: ingen volleyboll

    Jag kommer att få damp. . .

    2010-11-02 | 23:13:53
    Bloggadress: http://tildadahlberg.blogg.se/
  • Tove säger:

    Volleyboll nööööörd!!! ;) men de ä jävligt kul, de kan ja hålla me om! =D

    2010-11-03 | 09:51:43
    Bloggadress: http://toffsenlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: