All the right moves

Kategori: Vardag

Dagen har vare extremt lååång!
Började halv 8 då väckarn ringde och kvart över 8 var man i sporthallen.
10.00 drog Norsjöserien igång med 17 ungdomslag. Kort sakt en full hall med ungar!
Mitt gäng hade 5 lag och tillsammans med Inglis och Alf ordnade det sig rätt bra, Tack för hjälpen! från 8 plats och uppåt hamnade lagen som jag hoppas var rätt nöjda! finalen gick mellan två av mina lag där det fick klara sig själva med coachingen och jag och Mackan dömde. Halv 5 kom man sig från hallen och nu har jag äte och ska snart göra mig klar för att fara ut och se vad denna kväll bjuder på ! :D Hoppas man kan hålla sig vaken iaf ;)

På tal om allt har jag VÄRLDENS VÄRSTA tandvärk....
Visdomständer är inte att leka med! Äta är en plåga...


Nu ska man bara vänta på att mamma ska bli kvar innan det bär av till morbror och sen gå till fg =)
Ha en trevligt kväll!
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: