It's the moment of truth

Kategori: Vardag

Tjolla hoppsan hejsan!

Dagen har varit enomrt kort, började med Idrott 08.45 som jag och Lovisa ledde.
Det gick jättre bra och alla var riktigt duktiga! trotts att vi skrämde de med den fruktade kolmasken
dök nästan alla upp :D Efter vi blockerat gången uppe började matten... Den gick faktis otroligt fort och klockan var då 11.10 och denna skoldag var slut. Satt ett tag med lovve i Bibblan hon skulle skriva klart en uppgift på dator, sen gick vi och åt Falafel (?) var inte riktigt min grej så det fick bli pizza ist :D

Åkte med en rätt full (mkt folk) 1 buss hem, mamma kom och hämta mig eftersom jag inte är allt för rörlig med min fot... men är glad att den inte gör lika ont länge!

När jag kom hem ringde jag upp inge mindre än Louise Boman :D
Vi snacka om morgondagnens volleyboll tunering (vi tränar ju dom grymma 97/98 orna ;D)
Men vi han snacka om mkt mkt mer hahhaha... 60min senare la jag på luren tiden verkligen bara flög iväg

sen har jag även ringt på min APU plats och kollat att allt är ok och ska på ett litet besök under Torsdagsmorgonen :D Har insett hur lite dagar jag har kvar på skolan innan jullovet :O

v. 46 Skola
v. 47 APU
v. 48 APU
v. 49 APU
v. 50 APU
v. 51 mån, tis & ons skola
JULLOV!! ;D

helt sjukt! :O kommer sakna vissa person enormt... :/

Sitter och lyssar på Broken door :D bra saker!
Vars tog allt det gröna vägen!? Snöö och helt vitt ute! ...
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: