all the right moves

Kategori: Vardag

Första "riktigta" lovdagen börjar med att jag vaknar 10 över 7 i panik över att bussen just gick för ca.15sen...
Jag går upp på toa och inser att det är lov... visst äre härligt.... -.-

Under dagen har jag inte gjort mkt nytta...
Jag har sett två av OneTreeHill säsong 8 avsnitten. Mkt bra grejer!

Har även utklassat frida i minigolf på Wii ;) mina skills är inte mottliga!

Just efter 6 tog jag mig till Fotbollshallen för en 11 varvs barnas springtur.
Efter 6 varv var de potttjätt i halsen (är lite krasslig... :( )låna jag rebbs astmamedicin och helt plötsligt öppnades det igen och jag kunde avsluta! tack rebbs!

1½ timmes mkt bra bollträning drog jag och min onda hals sig hem...

Imorn sticker Sandra, Frida och resten av konfagänget till Österjörn..
Mamma jobbar och pappa har efter middag så det är bara han och jag hemma ;)

Kvällen avslutas med paranormal activity på canal + frist 22.40 för den som är intreserad :)


/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: