Maybe I’m just blind...

Kategori: Vardag

                                                   

Vet ni hur sjukt lite länge det är kvar till Julafton!
Vilket jag påmiddes av att jag fyller år på Söndag...

Va tusan ska man önska sig!?
Julafton och fylla år var så mkt lättare förr
- man blev hyper glad över några pennor, 35 pussel, ritblock, leksaksbil m.m
- Mamma gjorde alltid massvis med fika som alla besökare åt ur.
- lekarna efter fikat, fiskedammen
- Och hur kul var inte KalleAnkas jul
- När man låg där i sängen och bara väntade på att få gå upp och kolla under granen

Men det är inte fyskam att fylla år längre inte julafton eller för den delen!

                 




                                  

Nyss hemkommen från träning, en riktigt bra en tycker jag!
Tagga match på Lördag då, trotts det är lite synd att man då ska sitta hemma fredagskvällen :(
Men hoppas alla har en trevlig kväll ändå!

Kommentarer

  • TildaDahlberg säger:

    Det hoppas jag med. vill spela volley boll, kunna springa och hoppa.

    Jag vill röra mig! <3

    2010-11-05 | 16:06:35
    Bloggadress: http://tildadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: