Inte direkt som jag hade tänkt mig, men helt ok ändå

Kategori: Vardag

Denna dag har verkligen vare extremt lång!
det hela blrjade med att väckaren ringde 7, jag fika och gjorde mig i ordning för dagen.
Snälla mammsen kom hem på förmiddagsfikat för att skjussa mig på spjuvern och syrrorna på Skolan.
Var lixom -19 grader imorse! :O

När jag kom på på spjuvern nån min i 8 var det låst och inte en männsika syntes till...
Jag åkte med mamma till trätrappor, där jag satt på Eniro för att hitta ett telefon nummer till min handledare...
Inga träffar... Skickade i väg ett sms till Ann (kom på att hon jobbar där) och frågade vars alla var.
Då jag på nått mysiskt sätt kom på att Lovve hade snackat om nått möte... (hon APUar på en annan förskola)
Drog iväg ett mess till henne och frågade vars mötet var o.s.v. Ann svarade och de hade glömt säga till mig att dom hade föreläsning idag så från 9 har jag sutte hemma och gjort inprincip ingenting...

Facebook - extremt tråkigt i längden när ingen uppdaterar...
TV - under dagen sänds absolut inget sevärt...

såg 2 avsnitt av OneTreeHill säsong 8, riktigt bra... synd bara att serien lider mot sitt slut..
Snart dags att göra lite mat =) och tagga träning!

Bättre än många! sötare än få!

/£m£li£

Kommentarer

  • RackarBiatch, Utan mitt ego är jag inget säger:

    Svar ah ahha :P

    Hur mår du? :)

    2010-11-22 | 17:59:42
    Bloggadress: http://rackarbiatch.com

Kommentera inlägget här: