Damn, det är snart december!

Kategori: Vardag

Godkväll mitt folk!

Dagen har faktis gått nå tusan fort! började 8 imorse och när jag kolla på klockan typ 5 i 3 (slutar 3) trodde jag typ att fått eld backi visarn och rusat fram 1 timme =) men jag gick iaf hem i kallvere... Det stack runt mina knallröda kinder när jag kom in hemma.

Mat, makaroner och köttbullar innan man drog iväg på 97/98 träning, en inprovition till en början, men sen kom Lollo och hjälpte till, små men mycket kloka hjärnor! Sen var det dags för egen träning och det var verkligen ingen lek! Åsa körde verkligen med oss, mina ben skakade efter över 100 hopp-pass på tjockmadrass. Men det var rätt skönt nu i efterhand!

Hemma efter en dusch samt trevligt samtal med Sofia och Julia L, + syrrorna då.. :)

Dags att säga gonatt efter 7 timmar med 1-5åringar, 2 timmar med 12-13 åringar & egen hård volleyträning
Ett måste för att orka med resten av veckan... det är ju trotts allt bara måndag -.-
                                                            
på Onsdag är det 1 december vilket och säger att julkaldern börjar :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: