on my way back

Kategori: Vardag

Man kan ju inte annat älska vädret!?

igår var jag med Lovve och Erica, vi for på OK köpte lite snaks, åkte moppe runt,runt till Es stuga t.ex
Vi gick in på fg för att värma oss men for stacks därefter hem till Lovve igen, där vi hade lite skvaller snack samt lite tv tittande + att Lovve fick ett lite annorlunda samtal. Hem for jag nån gång efter 11. Riktigt niiceig avslutning på en toppendag!

Att vakna imorse var inte alls lika toppen, alldeles slut och bara extremt trött!
Upp kom jag mig iaf, efter lite datasittande begav jag mig ut på äventyr (min första gå/jogg/löp träning)
Hade väl inte allt för stora förhoppningar, efter hur det gick efter förra operationen, direkt jag tog ett löpsteg ila de i bene... Men denna gång ! ;D inte en smärta!! happyface. Dock inte direkt någon kondis (har ju inte sprunge på 1år ), menmen den kommer väl med tiden får vi väl hoppas. Riktigt skön..t

Hemkommen fick jag mig en överaskning... PIOPIOPIO (morbrors vovvsing) var på besök
Resten av dagen har jag legat ute på altanen och steeekt!


Hör och häpna... ikv ska jag till Lovve! ;D haha

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: