Trött å lätt irriterad, superdag...

Kategori: Vardag

Trotts det inte alls har vare någon jobbig dag är jag helt slut! Pissväder ute, kallt å regn super
På för middagen hade vi No, matte och so, liksom varje tisdag.
11.10 - 12.45 var våran extremt dryga lunch, lite x-tra lång dessutom, vi skulle ju på Medan för att se 8a.s föresällning som var klar nån gång vid 2 typ, vi 9a var typ de ända klassen som inte skulle få sluta, utan vi gick tillbaka till skolan och upp i klassrummet, inte super glada direkt... iaf efter en överenskommelse, bestämnde vi vilka som ska springa Norsjörunt... och sluta efter 10min typ. Mkt bättre än 45min svenska iaf

Efter skolan va he dags för möte, inte helt ovanligt. Alla var enormt trötta å sega, men lite fick vi iaf gjort på 2½ timme. Hem å åt sen sov jag till nu typ, men de hjälpte inte alls mina ögon faller snart igen, igen...

Tack gode gu för att vi är "lediga imorn!" eller ja lediga, vi har operation dagsverk, en dag när alla elever är hemma från skolan och jobbar och sliter som aldrig förr för att samla ihop pengar till nått ändamål.
Eller ja, så är de tänkt iaf ;D

ungefär så har min dag vare...



/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: