sweet when you sleep

Kategori: Allmänt

Hej och god dag.. fast för min del är det go´morron ;)

Kring 8 igår kväll tog jag mig till Fritidsgården.
Filmerna satt igång och det vådade inte gott att jag var trött redan halv 10...
För trött fick jag inte vara, absolut inte sova!
Jag, Rebba, Lovve, Erica å Tove hade ju komme överäns om att den som
somnar först bjuu på mjukglass ;D

I soffan låg vi, omlått ,på varann, mot varann och ja, det mesta för att rymmas.
Efter bara nån enstaka timme, var de så himla varmt så att arsle hade fastna och ryggen koka

Efter 12 ungefär gick vi upp och åt :)
En tacotallrik som satt fint i magen!
Sedan var vi tillbaka i filmtittandet.. fast igentligen såg vi inte så mkt film
utan jag, rebba, sofia å rassa hade riktigt roligt åt hur alla sov och roade oss med att måla andra i ansiktet xD
och inte brydde oss om filmen så himla mycket..

nån gång kring 4 ville verkligen mina ögonlock sova, men jag klara mig
och så småning om somna Lovve !! ;D

Hemma kring åtta gick jag och la mig och har sove nu till halv 2, hoppat i duschen och ska nu sätta mig och se en film eller bara strosa vid Tvn med datorn i knä =)

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: