sunshine, awesome!

Kategori: Vardag

Guud så härligt väder, ibland undrar jag verkligen vf man inte bor i typ Spannien, Grekland eller varför inte Thailand, strålande sol (för de mesta), ljudet av svalkande hav, Mummsig mat m.m
Tänk er så härligt!

Men, då är de ju inte heller någon riktig vinter... Ingen skoterkörning, inget lekande i snön, inget grävande av grottor m.m

Jag ska hitta mig ett land där det är
~riktig vinter i typ 2mån, d.v.s minst 1m snö dock inte så guudans kallt
~vår i 1½ månad utan all slask och att det blommar direkt
~höst 2månader, bara för den är så fin
~ 6½ månad med högsommar!!!

                         
Skulle det inte vara underbart?!


Dagen, 21/5



Nja, riktigt sådär har väl inte hela dagen sett ut men, visst vi har lega ute i solen, playat Volley till en viss del
Men, lite skolarbete har vi väl oxå hunne med. So, matte, Idrott, Tyska, Eng och Bild.
På idrotten skulle vi ha haft lekar eller S-K-R, men efter en diskution blev de till slut att de flesta samlades på Beachplan (som vi ev. var så duktiga och satt upp i Onsdags)
Riktigt kuul må jag säga och vi "killar" ja, jag + 3 killar spöa tjejerna så de rök om de! ;D
Men lite medlidande har jag väl.. jag är ju trotts allt på deras sida ;D´
Fast vinna är inte de viktigaste... det är de ända!

En riktigt super fredag, ikv eller ja kl 7 blir det att fara på Fritidsgården där de ska jobbas
På schemat står det disco för högstatide... inte peppast på de men, det ska väl gå en då!
Shooo Brooo!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: