People always says...

Kategori: Vardag

En mycket trevlig dag är nu inne i sin sista stund. Idag har jag hunne vara ute och spelat volleyboll med Sandra å Frida i säkert två timmar, Lugge på altan och mått underbart, äte glass, vare ute på Gå/Jogg runda, spelat gitarr, duschat och mkt mer! =) en toppen dag så att säga! Solen har visat sig, regn har fallit från himlen.

Ikv har jag sett lite Hockey som sverige förövrigt vann, 3-1 mot Kanada.
Sen fick jag mig något fnatt och satt mig och måla, vilket jag gjort senaste 30min, riktigt länge sen må jag säga! Här har ni ett litet smakprov av dessa 30min ;D enjoy! (ursäkta kvallan..)







Hoppas ni haft en lika bra helg som jag, nu ska jag ta mig mot sängs och sova, Imorn väntar den fasansfulla väckaren.. sedan bär de av för skola igen.. Inte mkt kvar nu, bara att härda!

Peace out
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: