Operation-dagsverks dagen

Kategori: Vardag

Som början på denna dag tyckte jag att de var lika bra att ha en regäl sovmorgon.
klev upp från sängen vid 12. Lunchade och satt igång med dagnes verk.

Operation "Emelies rum is going cleaner then ever"!

(hade tage före och efter bild, men datorn ville inte de... kommer kanske vid ett senare tillfälle)

rensat varje låda
, hitta en dagbok som jag skrev i 2002 då jag alltså var 8år.
damsugat
damtorkat
puttsat fönstret
rensat en massa papper

plockar bort och slängt massvis med saker

pengarna vi ungdomar smalar in idag så gå till Olof Palmes skola i Haiti


Nu snart blir det middag, Spagetti och Köttfärssås
Mumma! :D

7 ska man sitta på vuxenskolan
volleybollmöte, ni som tror att säsongen är slut bara för att de blir sommar och vi spelar "innomhus volley"
har rätt mkt fel, från alla sm tar slut till veckan efter skolavslutningen är vi lediga.
sen det är dags för sommarträning, smidigheten, kondisen, explosivitet ska byggas upp.
som har ett litet uppehåll mitt i sommarn, sen körs det till aug/sep när de är dags att gå in i hallen igen.

Efter de ska jag även ha ett "pesonligt" möte (lät rätt allvarligt de där xD)
ska snacka om min rehabb och hur sommar kommer se ut för min del


/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: