Movie maker

Kategori: Vardag

Idag har det vare en riktigt lugn å skön dag, känns skön..t med lite annat på skolan. Dagen började med sovmorgon, hela 10min! Då de var dags för musik. Vår låt är som gått som klar och bara finlire kvar. Det låter faktis oväntat bra, bättre än vad jag trodde de skulle i början iaf. Efter de hade vi 1h å 10mins hål, då vi låg ute i solen på gräsmattan.
Svenska, med ordklasser och meningsuppbyggnad. Eftermiddan planerade,spelade in och redigerade vi filmer. Min grupp var Rebb, Jaken å Glaas och vi lyckades ändå rätt bra tycker jag.


Efter skolan var de möte, som vanligt, men denna gång var de icket vårshowen utan gårdsrådet.
Vi ska jobba på discot imornkväll. De innehöll mest planering av de, gick super och hemma var jag kring 4.
Nu kan jag nästan Son som ett flytande vatten, inte världssvårast men,men. Nu är de bara Tyskan kvar =)

Ha en bra kväll människor!

Sjukt bra flickor!! ;D

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: