Me and my guitar

Kategori: Vardag



detta är Beligens bidrag och snart vinnaren av Eurovisionsong contest 2010!
Helt enkelt en grym låt! Tom Dice - Me and my guitar

medans du nu lyssnar på denna kan ni få höra lite om min dag
Hade en lite längre sovmorgon än tänkt och klev upp 20 i 8.
Kasta i mig lite frukost, packa idtrottsgrejerna å satt mig på cykeln.
So - vi köpte aktier
Ma - vägde och mätte snö
Id - Jag gymma/rehabba
Ty - läxförhör och filmtittande
Lunch - Annasfisk
Hål - en het diskusion om det är vår nu eller fortfarande vinter?
Eng - adverb, adjektiv
Bild - ritade i perspektiv
SLUUT på skolveckan och änligen helg!!

Hemkommen från skolan, och sitter nu med min gitarr..
Vad som händer ikv får tiden bevisa

Ha en superduper helg, det ska då jag iaf !
SommarSommarSommar kom nu!!! ;D



/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: