Idag är det ingen vanlig dag...

Kategori: Allmänt

....för idag är det Paulina Forsbergs födelsedag!

STORT GRATTIS !! ;D
paulina-pallan-pullan
en av de människor jag kännt typ hela livet, sen jag var typ 2-3år nånting.
att vi har många minnen tillsammans kankse inte är så konstigt, bott grannar i 13 år sätter sina spår
Såklart både bra å dåliga, men de har väl alla?
Minns du den gången vi gick liite längre bort än vad vi fick?
hur gamla kan vi ha vare, 10år kanske?
Minns iaf att vi gick å lyssnade på Gallery (låten länkas längre ner)
du undra inte hur mkt du skrämmnde mig!
"ring till mamma, jag kan knappt andas" med tårar i ögonen
Att se dej åka i väg med abulansen från sitt egna fönster var inte kul..
timmarna efter var plågsamma
När jag fick höra att allt gått bra och du kom över med en nalle du fått av han i abulansen
kom en otroligt lättnad
Den där nallen har en plats i mitt rum som bara är till för den.

eller när vi varit så mkt med varnadra under en vinter, vi orkade inte gå min uppfart utan
gick upp en "genväg" över vår gräsmatta, den gången som aldrig hann söna igen
Du är nästan som en syster, vi har aldrig varit ovänner på riktigt, utan visst vi har kruffat med varann, men alltid på en nivå när det bara varit på skoj
Så många skratt vi delat å så många fler de kommer bli!

länk till låten =)
http://www.youtube.com/watch?v=595N2Jg_mLg


Du ska veta att du betyder otroligt mkt för mig
en person som följer mig från liv till död
Min solståle Paulina Forsberg 95-05-04

Ha en underbar dag!

/£m£li£


Kommentarer

  • Anonym säger:

    herligt! :D vad gör du?

    2010-05-04 | 17:37:38
  • elina säger:

    härligt! :) vad gör du? :D kram

    2010-05-04 | 17:37:55
    Bloggadress: http://elinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: