Discande kväll

Kategori: Vardag

Hejhej och Godmorron välrden! Igår jobbade jag tsm med de coola på högstadiets disco.
Jag kom dit vid 7 (de öppna 8) och de sjuka va.. det stod typ redan då 20pers utanför, vissa hade nappat på att de första 10 gick in gratis, innan discot drog igång, gjorde vi i ordning allt samt fick ett riktigt "bra" sitdown komiker-uppvisning av Rasmus, nåtning för han att sattsa på? nja, kanske inte...
 

Jag å Jonna började att vara lediga sen satt vi i Insläppet till 22, då de var dags för uppträdande av A.P.P.E.L
Nån flickgrupp från 7an och Jonas Hultdin från Malå.

Nått klipp på A.P.P.E.L hittar jag inte, men här ni får ni ett från Jonas

Sen jobba vi, i kiosken till 11, sedan gav vi oss ut ett tag, var så himla less musik!
Vi vandrade och snackade och gick tillbak för att städa, sedan sluta vi och jag traska hem
Klockan var typ kring halv 1 nått typ och ändå var de skit skönt ute! =)



Hemma kröp jag ner i sängen och såg en film, en riktigt bra avslutning kvällen

Tjosan Kerstin, klockan är 1 och jag ska ta mig nått att äta sen he mig ut
Have a nice day!
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: