Skola

Kategori: Allmänt

Heej hopp!

Idag blev de första skoladagen efter lovet för min del
Ganska lugn dag som börja med Svenska Nationella munligt.
Sen var de engelska och vi jobba med -ing form som även är läxa till på fredag.
På evn (volleyboll) fick jag vara statestikkvinna och räkna poäng, eftersom jag inte är specilellt rörlig av mig.
Framöver (från typ nästa vecka) ska jag göra mitt rehab-program under den timmen vilket kommer passa bra =)

Efter lunch var de matte, där vi gick igenom ett "test"nationellt prov.
Gick rätt bra iaf för min del =) MVG* =D (en aning stolt)
Sen hade vi So där vi börja om olika grupper i sverige typ samer m.m

Slutade tidigt idag 20 över 2 riktigt skönt =)
Nu ska man göra lite läxa troja.
Ikv tror jag de blir Fg och Gårdsmöte.. får se hur kroppen mår

ha en trevlig onsdag folket!
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: