Skeå idag :)

Kategori: Allmänt

Ja klev som sakt upp föra 8 och sen gjorde jag mig klar och stack på bussis.
När vi kom till stan gick jag på synsam (selins) och lämna fridas glasögon som gått söder :)
Sen gick jag till Gina där de andra var..
Haha när jag kom in i butiken var det absolut tyst och bara en tjej som jobba där syntes till... men efter typ 5 sek.
Brast de ut. Massa skratt och andra ljud? haha ja de var i alla fall i omklädingsrummen xD
haha de lät över hela butiken ;)

Vi gick runt och plocka på oss en massa plagg gick å prova o.s.v
Jag köpte ett par Jeansleggings och en grön tröja :)
å så rassla det till och 398:- var borta =D

Men jag köpte ändå minst
tror de var länge sen alla köpte så mkt eller kanske inte många saker, men dyra!
(täckbyxor och skor)

Vi åt såklart på Subway <3  Mumms!

typ halv 1 kände vi oss hyffsat klara och börja fundera om vi skulle ta 1 bussen hem..?
kändes inte så värt att stanna drygt 3 timmar till så vi snabbhandla de sista och satt oss på bussen hem.

En riktig lyckad resa med nöjda tjejer med shoppingpåsar !

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: