LOVET ÄR HÄR!!

Kategori: Allmänt

Ja som sakt blev inget inlägg igår, men eftersom du läser detta antar jag att du överlevde ändå...
Jag han verkligen inte...
Hela dagen var 6-9 i Malå med olika aktiviteter, majoriteten åkte i backen.
Jag och Anna steckte i solen och snackade såg lite handboll, skidskytte och rinkbandy.
Sen när vi kom tillbaka till skolan for jag med all packning till vuxenskolan.
De var dags för photoshop kurs igen :) Vi slutade 5 och jag begav mig tillsammans med alla grejer ner till sporthallen och åt min middag, en macka och en MER (päron <3), men jag överlevde hade ju typ äte hela dagen.. xD
Träning började halv 6 och jag hade maten i halsgropen (bokstavligt talat)

Efter träningen pallra jag mig hem.
För att plugga SO, hade lixom inte orkat tidigare i veckan...

Lite bilder från gårdagen :D


 

Idag har det vare kanonväder! en dag när man har stor lust att skippa skolan och bara vara ute :D
typ med skotern eller bara vara ute !

Lugn förmidda alla var trötta.
Enromt lång lunch spenadrades ute i solen :D


Sen påvägen hem från skolan hade jag enormt tråkigt ...
Så jag tog ett par (x antal) bilder :) uräkta mobilkvallan Enjoy



När jag kom hem blev denna start på Lovet (inte eronisk) ännu superbästast !!
Jag tog in posten massa ointresant som vanligt... brev, reklamblad, norran m.m
Råkade bara av misstag läsa första brevet som låg överst
TILL MÅLSMAN FÖR
EMELIE CAROLINA HJELTE
förökte lista ut men... så kolla jag baksidan (fliken som är klistrar igen brevet
SKELLEFTEÅ LASSARETT o.s.v

Jag gick (stora snabba steg) in. öppna brevet och gissa !!
Jag ska opereas den 15/3 måndag därnästa vecka !!! happyface x1000

Ikv blir det skeå och NightFlight
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: