Hockey

Kategori: Allmänt

Sitter och ser AIK som spelar mot färjesta...
efter första perioden stog det 0-0.
En period som jag missade eftersom jag var i sporthallen och kollade på Volley.

Men till andra var jag på plats. Efter ca. 3min sätter warg 0-1 till skeå.
med ett fåtal sec kvar av period 2 dömns en mycket tveksam straff (iaf för alla AIKsupportrar)
Straffen sitter och perioden slutar 1-1.

Period 3, 5min in sätter Johan Forsberg 1-2 ur ingen vinkel alls.
2min senare sätter han 1-3 med en liten större vinkel.
2-3 sitter efter 1 min och 33 typ 40sec sitter 3-3 efter många protester från AIKs sida,
en klubba i ansiktet på David Rundblad som börjar blö just i målögonblicket.
målgransking dömer inget mål åt skeå efter ett par min.
4-4 sitter där kort efter och nu är det dags för förlängning!

HEJA SKELLEFTEÅ AIK !!!

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: