Helgen :)

Kategori: Allmänt

Fredag : var man ute med skoter. Riktigt fint väder!
På kvällen for man först till lovve nån timme :)
Tove kom dit ett tag innan vi stack på Fg.
Där de var Filmmaraton 19.00-01.00
Första Filmen vi såg var den ända jag tyckte va se värd...
10 inch hero, både jag och tilda är OTH-"fans"
kan typ alla avsnitt utan till och båda hoppa till eftersom
Först Piper (huvudrollen) spelas av Elisabeth Harnois
som även är med i OTH som ledare av clean teens
Sen Tish: (jobbarkompis med piper) som spelas av Danneel Harris
som även är med i OTH och spelare där Rachel Gatina
Även Brad: (tish "pojkvän"s kompis) som spelas av Matt Barr
som även är med i OTHoch  spelar den onda, Äckliga lossats brodern Derek
+ 2 låtar från säsong 2,3 i OTH var med



Resten av filmerna var rätt sakt världelösa...

Lördag: Ja... jag var hemma, var ute i solen/snövädret lite
annars satt jag här och vid TVn
På kvällen satt jag och såg Melodifastivalen.
Hejjade på Salem.. :(
och ja det gick ju inte som jag ville
Anna vann...
Hur röstar svenska folket?

Idag har jag haft sovmorron, äte lite och nu sticker jag till Lovve !
Sista dagen på lovet BARA ATT NJUTA!

/£m£li£ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: