Heej, Godag och tack för senast ! :D

Kategori: Allmänt

Hallå alla mina vänner!

Dagen har varit rätt okej :)
Man talar in till sig själv
- ikv ska jag somna tidigt!
det blir kväll man sitter och gör inget (tv/dator)
dags att gå isäng? njaa jag orkar inte..
(nån gång tar man sig upp går till säng och somnar)
Morron kommer och väckaren ringen.
Trött och irriterad inser man att man borde gått och lagt sig tidigare...
Att man aldrig lär sig?
Stämmer nog rätt bra.. Är huve dumt får kroppen lida..
USCH^! ikv blir det en tidig kväll !

Skolan flöt på som vanligt.
Nationella på morron, engtest
och EV (volleyboll) typ 1½ timme.
Sen efter skolan slutade 14.20)
har jag spelat volleyboll med mig själv ?
Kanske inte låter så spännande men,men har man inge annat liv så xD
Ni kanske lista ut de på headern xP
Blev iaf kvar spelade i hallen(i huset allstå) tills klockan var halv 4 ;)
så de blev utligare typ 1½ timme volleyboll
Sen dess har jag sutte  och lyssna på musik, tv och dator.

Nu ska jag ta och kasta i mig lite palt och stoícka till Sporthallen
för 1½ timme volleyboll + 30 min gym ;)
Ja ni kanske fattar hur min vardag ser ut ;)
genomsnitt 3timmar volley/dag ;D idag 4½ :D


Haha Hare ! ;)
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: