Sommarkvällen när den är som bäst

Kategori: Vardag

Går dagen spenderades såklart ute i de underbart vackra vädret typ 23grader och strålande sol.
Det kan man verkligen kalla sommarväder! så under dagen låg jag och jobbade på brännan tsm med
min otroligt trogna vän spotify =) sjukt skönt må jag säga!



18.00 var de dags för sommarträning nummer 2...
Min smidighet över häckarna var fortfarande lika snyggt
snabbheten och kordinationen på repstegen såg faktis lite bättre ut denna gång
efter som jag är en av de "hej mitt namn är skadad och jag kan inte rycka 55m x 12" personerna
fick vi göra nå annat

vi gjorde "ligga på mage kasta medisinboll, vänd sig på rygg gör sittups kasta medisinboll , stå kasta medisinboll"
lite svårt att förklara men,men detta får duga några varv
sen skulle vi "jogga fort" runt 4 koner 4 varv, sedan lägga och och kasta med.bollen mot väggen i sittups.
springa 4 varv och så fortsatte vi till de " hej jag är inte skadad och kan rycka 55m x 12" personerna var klara.

Kort sakt var jag död efter! så slut var de länge sen jag var kan jag säga dig!
men de var sjukt skönt efter, kändes då som jag verkligen gjort nått

20.00 for jag, tilda, julia, rebb, lovve, g-sson, malina, jacce, jonna hoppas jag inte glömnt någon..
och badade på badstranden. När vi bytt om (var bara vi där så vi andvände killarnas omklädnings rum oxå)
sprang vi ut och till vår förvånging var de en flytande båt inte så långt från stranden med två fiskare i..
en aning pinsamt eftersom fiskarna var sebbe å olov...
Efter de flesta doppat sig i de kalla vattnet dök deni och oscar upp, de kunde ju inte vara sämre så i vattnet gick de i kallingar... när vatten ytan var vid knäna, banga de fega pojkarna ur och traska upp igen

Taggade på beach som vi var for de flesta av oss och spelade i det härliga vädret som nu innehöl många fler moln men varmt var det ändå. Efter ett tag med icke så seriöst spel och massvis med skratt. Gav vi upp.
Himlen hade lysts upp med blixtrar den senaste timmen och regnet började att falla.

Jag, rebb och lovve tog vårt pick å pack och for hem till lovves place.
Där blev de att se slutet på Spaninen - Portugal
till både min men mest rebbs besvikelse förlora protugal 0-1 och spanninen är vidare till kvarten
Resten av kvällen bjöd på musikspelande och datorkollande samt vanligt hederilgt tjejsnack!

Tack alla för en otroligt trevlig kväll så som sommaren ska vara sol, bad, beach ! ;D




/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: