hör å häpna

Kategori: Vardag

Igår spenderades hela kvälln med beach, nästan 4 timmar och jag ger lemmen.
Hem kom ja vid 22.00 å de hade väntat på mig och så satt vi oss å åt en super goo efterrätt
Glass, bär, kladdis + en massa mer gosaker
Isäng kom jag mig efter en välbehövlig dusch, en sandtag hade jag med mig hem.

Upp långt före tuppen (05.55), satt i mig lite fika och sen bar de i väg mot bjuur å sista dagen på jobbet
Förmiddag gick fort förbi, Stjärnan av oss alla (inte jag) lyckades kasta upp sin mobil på ett kanske 5m hög tak..?
ja vissa kan lyckas med de mesta, med hjälp av en traktor och en smidig utövare kom den ner i behåll

Dagen var inte slut med detta utan fortsatte med lunch och lite mer städjobb och uppskottning av glassplitter.
Efter ha städat i 2 veckor hittas de mesta på de mesta underliga platser..
Chilesåsflaska i ett dike + en massa mer..

Men idag tog de priset... en porrtidning. Vi som trodde vi hittat de mesta men fe hade vi!

Eftersom söta tove hade lagt upp en bild på mig i hennes blogg www.toffsenlii.blogg.se
Kan ju inte jag vara sämre så här får ni finfin bild! ;D


hör å häpna.. ikv blire beach! :D

/£m£li£

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du hittade ju snyggaste bilden oxå....? ;)

    2010-06-28 | 20:01:30
  • tove säger:

    haha, den får duga ;)

    2010-06-28 | 20:53:12
    Bloggadress: http://toffsenlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: