Tack alla underbara!

Kategori: Vardag

Vet att jag inte har upptaderat sen i Torsdags... men man slutar bara 9an 1 gång i livet och den tiden spenderades såklart inte vid datorn utan vi har haft en underbar avslutning på dessa 3åren tillsammans!

Det hela började som alla tidigare år i kyrkan, prästen pratar, rektorn pratar, finnupp vinnarna hyllas, vi sjunger psalmer, tobaksfriduo-priser delas ut och stependier delas ut. Sen är det oxå musikuppträdande och rebb å lovve framförde the climb, ni är så underbart duktiga och de fälldes en liten tår
Musikpriset gick till Rebecca Andersson &  Lovisa Lindfors Burvall Grattis!!
Känsla och stil - priset gick till Daniel Jakobsson eller Jaken som de flesta känner honom som. Grattis till dig oxå. 
utanför var de dags för lite fotografering.



Efter kyrkan drog vi oss vidare till medan där de blev ett par tal, betygsutdelning, en låt som våra lärare hade skrive och musikuppträdande av rebb, lovve, jonky och rassa. Utanför blev de ännu mer korttagning och kramkalas!







Kvälln spenderades med de flesta niorna på källan.
God middag, trevligt sällskap, många skratt!
vad mer kan man önska sig?






En riktigt trevlig fredagkväll samt natt.
ingen sömn på hela tiden utan slocknade när jag kom hem nån gång efter 9 på morron
sov till halv 3 sen var de bara att tagga om till Lördagskväll
Började jobba halv 6 på rännarn och slutade 9.
Då tog jag å lovve cyklarna och drog till julias stuga där de var partaj =)
tillbaks till rännarn och städa och sedan kring 1/2 tiden blev de gonatt!

En underbar sista helg med gänget!

btw efter medan i fredags for jag på skolan och hämta min tiger.
Tack för alla som skrev, kunde inte hålla tårarna tillbaka.
Jag kommer sakna er oxå! ni är underbara!

Imorrn blir det en tidig morron, sommarlovet är här de vill säga sommarjobbet oxå
upp före 6 och tjäna lite money.. =)

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: