En dag med skratt!

Kategori: Vardag

Hoohoojaja... *jäsp*  vilken dag.
Andra dagen på jobbet och jag är döds slut..
Ikväll blir det en riktigt tidig kväll!! det lär verkligen behövas.
Ja idag har man sopat, sopat, skottat damm och stapplat om bräder i ton!
Men, men folket jag jobbar med lättar helt klart upp stämningen.
Dagen har bjuit på massvis med skratt, trodde jag skulle kolapsa där ett tag, josse råka säga liite fel.
Men kul var det, hon fick även höra sitt misstag ett antal gånger därefter ;D

Igår efter middan var jag på Kansliet och testa lite kläder, från ett annat märke Caan
Vissa grejer va riktigt nice, men vissa undrar man verkligen hur dom tänkte..?
Jag röstar iaf på Addidas även iår

Coola som jag, g-sson och julia är, hängde vi utan för i nästan 1 timma...
sen kom vi med en snilleblixt! vi far å se film!
efter en tur på ICA, stack vi till Sofia och såg sommaren med göran
klockren film, faktis första gången jag såg den ;D

Hem kom man och packa för dagen och sedan bomms ner i sängen! ;D

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: