äntligen helg!

Kategori: Vardag

Hej hopp och hallå!

Efter en hård arbetsvecka är det nu äntligen helg, gu se skönt!
Att räffsa och grejsa i gräs har sina nackdelar.. ni har säkert hört talas eller sett dessa små varelser med egna ögon, små flygfän som bara vill irritera mig, suga ut allt mitt blod och göra mig kort sakt galen.
min nacke har (ser då iaf ut som den har) fått vattkoppor... Röda märken som aldrig sluta klia..

det har även upptäckts lite dead things denna vecka...
Mån -  död fågel
Tis - död groda
Ons - död råtta
Tors - 3 döda fåglar
Fre - tusentals döda mygg!

Kvällen spenderandes med Lovve =) åt lite blåbärspaj och såg spindelmannen.
Sedan tog vi oss till Fg och nu har jag sett lite VM-snack och äte lite chips



Ha en super duper helg 
nu vi håller tummarna för regnet håller sig borta nån liten stund iaf
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: