yesterday, today and hopefull tomorrow

Kategori: Vardag

-As happens sometimes a moment settled and hovered
and remained for much more than a moment.
 And sound stopped and movement stopped for much, much more than a moment.
 And then the moment was gone.

-There's no shame in being afraid. Hell, we're all afraid.
 What you gotta do is figure out what you're afraid of,
because when you put a face on it you can beat it.
Better yet, you can use it.

Igår såg jag en film som gick på tvn och i nyhetspausen var jag tvunget att gå ut..
Ni skulle ha sett himlen åvan Johannabacken.. försökte fånga det på bild och rätt hyffsat blev det faktis
I verkligeheten var den mkt mer orange och lila än vad det ser ut.. :)
Kände mig lite dum där jag stog och halv smög mig bort från gårn (a) hoppas ingen såg mig xD

 


       
   

Denna dag har rätt bra breskrivit regnat bort!
Detta som skulle ha vare sista "semesterdagen" innan allvaret sätter igång igen..
En dag jag skulle njuuta allt som går! Ist har de regnat och regnat, jag har städat å städat...
Fast jag har faktis oxå bakat :D


Denna kväll ska avslutas med en rikgtigt go (tror ja) hembakad kladdmuffins!

Imorn är det dags för arbete igen, men ja tack pengar!
detta kommer pågå i 3 veckor fram över...

Men till helgen då j*vlar! Nu taggar vi norsjöbeach 2010!
5 dagar kvar

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: