Utkast: Juli 22, 2010

Kategori: Vardag

Hallå i skog)

den 20 satt vi äntligen upp nätet!!efter några timmars spel for vi till morbor som fyllde år. Grattis!!
Efter att ha äte en massa tårta, glass m.m goo´saker. Lagomt mätt var man när det senare skulle vara middag 2 timmar senare, i med lite plättar å så var man i fotbollstältet för sommarträning, kändes faktis rätt bra,
Slut som jag var palrrajag mig upp till beachplanerna. Efter ha suttit å pusta ut i en halv timme gav jag mig upp från min bänk :) kring typ 10 for de flesta och Jag, Tove, Willy, David, Anna forsatte och spela ett tag till :)
Hem å ställa sig i en efterlängtad dusch
 (han bakom hunden)
den 21.
Dagen ängades åt att försöka sälja nå förköpsbiljetter till beachen, hälften kvar så hör av dig om du är intresserad :D Det tog ju inte riktigt hela dagen utan jag tog mig an mitt "nästan" dammfria rum.
Halv 7 bar de av till beachplan i min sakt regn å rusk, men,men vi gör det i sanden, så om det regnar
Vid 11 nån gång fick det räcka och jag fick smyga in i duschen, blöt och sandig

den 22.
Idag har jag och Sandra vare ute och spelat lite Volleyboll över nätet, synd nog blåser det så mkt...
Frida är i Adak för att hämta ut 5 flimpriser. Grattis!
Sen idag bär de av till Sara å Toffe å såklart även lilla Emil :D

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: