STADSFESTEN!

Kategori: Vardag

Jag, rebb å Lovve tog bussen till skeå på fredagmorron. Lagomt framme var det spöregn!
Gågatan var som en fors, efter lite shopping m.m. For vi 3 till Jens (jag å lovves sovplace)
Vi satt i solen, spela lite golf, försökte lära Hugo hoppa och hade de allmänt gött!





varför hoppa över när man kan smita under?

Efter detta åt vi middag och sedan 9 bar de av in till stan
Vi såg lite granna av Amanda Jensen


Sedan efter en tur runt på området hörde vi Europe



Vid 2 tiden traska jag och lovve hem till jens åt lite varmkorv och la oss för att sova.
Kl 12 vakna vi efter en skön sömn och med lite mat i magen cykla vi in till stan
Vi strosa om kring, hörde andreas jonsson och jonas desai


Vi cykla tillbaka och åt middag, gjorde oss klara för kvällen och cykla in igen
Halv 8 spelade Oskar Linnros och vi var såklart där!


The arks 3 klädbyten och 45 minuter musik fick igång publiken


Efter ha träffat lite männsikor gick vi till kraft scenen för att höra E-type
Han stog för helgens fyverkerier, poffar och eld


Jag, rebb å Lovve gick och köpte oss en oxfilérulle guuu så gott de va!
satt och åt den samtidigt som vi lyssnade, men halv 1 fick de räcka
vi tog oss ner till Nordiclight-scenen där neverstore skulle börja!
och gud så bra dom var! nästan de bästa på hela helgen

efter ett tag på tivolit cykla vi tillbaka =)

En toppen helg!

Nu har jag alldeles nyss packat upp väskan.
Å så var de bara att packa ner igen... jag och syrrorna ska dela resväska..
Hur ska detta gå!?

Imorn bär det av!!! igen ;D

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: