Home sweet Home!

Kategori: Vardag

Ja imorse anlände vi hemma, efter natt nästan utan sömn la jag mig 8 och sovde till 12, tog en dusch och slängde upp ur väskan. For sen vid 3 till Morbror och hälsa på :)

Till middag blev de uppvärmd pankaka (gjordes och frystes innan vi for) ja så mkt annant fanns inte.. ett gott som tomt kylskåp...

Kl. 6 var man i vallen för att spela beach. Dock blev de inte så länge, "en av oss" (not me) serva en aningen snett och bollen for iväg... efter typ 45minuters letande var den ännu inte funnen, potts sveck kan man lugnt säga!

Vi styrde kursen mot Norsjö där de blev spel, med en annan boll då såklart, Efter att Oscar typ sparkat av mig lillfingre och rasmus sprungit över mig fick det räcka,klockan närmade sig 10 och jag frös banne mig häcken av mig! vars är de varma sommarkvällarna??

Nåja, vi for då till rassa och lina hämta en film hemma hos henne, The Dark.
En lite väl komplicerad skräckis för några som inte var helt konscentrerade...

Hem tog man sig iaf och nu efter en otroligt skön dusch är jag påväg till min minsakt efter längtade säng! <3

Bilder och mer om Gbg får ni nån gång när jag har tid över! ;D

/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: