Far å fläng!

Kategori: Vardag

Tjoobre! från och med att jag klev upp typ 9 (helt sjukt och jag jobbar inte änns!) fram till middagen, gjorde jag typ ingeting... sa flera gånger att jag skulle börja packa men dit kom jag mig liksom inte...

Med palt i magen bar de iväg till beachplanen halv 7 och där har spelat och slitit som ett djur fram i drygt 3½ timme! Det finns en grupp på facebook " världen går under 2012 för att 94:or får körkort" men det borde nog vara " världen går under 2010 för 95:or får köra moppe" med tanke på hur de gick ikv...
2 crashar inom kanske 3min...



Nu har jag duschat och ska nu börja packa vilket jag inte klarade av att göra idag...
Imorn åker man med bussen till Skeå och stannar där till på söndag. Stadsfesten här kommer jag!

Så ja, som ni kanske gissat kommer inget mer inlägg innan på söndagkväll eller måndag om jag hinner.
Då är de bara och packa om väskan och sen åker man till Göteborg 1 vecka!


Sakna mig inte allt för mkt!
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: