9 januari

Kategori: Allmänt

Hallå !

Igår var vi på Fg (jag tove erica och lovve)
Vi spelade lite pinigs och såg let´s dance.
Willy Björkman... ja vad säger man.. Född till stjärna alltid stjärna!
Haha när jag först läste att han skulle va med
läste jag björkbacka och tyckte de lät bekant..
och han tänka vad fan är han känd för?? innan jag läste om det xD
Ni som missade detta igår kolla


Sen helt plötsligt satt/låg vi 4 + jonna pallan, rickard aron och rebecka S på golvet.
Vi visade alla hur viga vi var?
- Tove gick från stående till brygga och från liggande till stående (som brygga och upp)?
och gå ner i spagat

-Jag kan inte sittapå knä så hälarna tar i rumpan, men kan lägga foten bakom huve
fast jag är lite mer böjd

-jonna tog nästan ner i splitt och ner i brygga.
- Men priset för vighet gick helt klart till Rickard!
han når inte ner till golvet när han står och det fattas typ 30cm
så han och rebecka ska se om hon kan sätta foten bakomhuve
och rickard skulle nå golvet om 3 veckor vi får väl se hur detta kommer gå...
-Lovve kunde gå upp för trappen på fg med med benen i kors sittande
 typ såhär fast hon ställer sig upp fast typ på knäna



Vi såg nog inte helt noramala ut där vi satt
 dom som gick i koridoren och titta in såg lite skeptiska ut xD

Nu sitter jag och följer Lindköpning-Norsjö på hotline :)
1-1 (25-21 22-25 ... efter två sett!
Se till och vinna nu!! 1 down 2 more to go :D'

nu börjar 3dje
tjoodåå
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: