7 januari

Kategori: Allmänt

Tjosan!

Gårkvällen spendarades för de mesta framför tv:n
Såg först 1 film. Your mine and ours
Sevärd :) sen efter ett tag märkte ja att sean faris var med :D
Haha han i never back down..

Idag stoppar jag inte ut en tå utanför huset ! -35 :O
och imorse när jag vakna var det 15inne ...
Så jag har typ på mig 7 lager kläder :)

´Såg en reklam på tv om nån grupp som hette baseballs och typ gjort massor med covers
så jag har sutte och kollat in nåra på youtube dom är ju typ bra ;)



Sen ikv blir de sporthallen (ett undantag från huset då)
Träning ...

Vill ha rönken svaren nu!!
Men samtidigt vill jag inte riktigt veta vad de är....
Minsken nejtack!
men de är väl bättre att få veta så jag kan göra nått åt de...
Jag kan inte springa,gå ett längre tag,hoppa snurra? om man nu vill göra det..Haha xD

Det går mej på närverna!
mitt mål är att vara bra innan SM om vi kvalar vidare och de hoppas jag verkligen!

tjoodåå
/£m£li£

Kommentarer


Kommentera inlägget här: