5 januari

Kategori: Allmänt

Hallå!

En vecka kvar till skolan...

Igår var jag och hjälpte till på träningen. Längtar tills jag får börja om !!
Hoppas vi tar oss vidare från Smkvalet!
Så jag kan få fara på SM denna gång :D
Gjorde mig ju som sakt illa 7 ynka dagar innan tåget skulle gå...

95:orna är nu framme i Katrineholm och är på distriktsslaget. (volleybollens svar "Tv-pucken")
Det kan ju bara gå bättre än va de gjorde för oss... xD 
Kommer alltid minnas tågresan hem xD hohohockeyfrilla, och 118118 svarar inte på allt.
Och vissas försök till raggning :) Vi hade iaf skitans mkt kul!


Imorse hade jag ställt väckaren på 07.15..
Inte kul när det är lov. Men så måste man ju ha en orsak. Hade fått tid i stan på magnetrönken som sakt.
Så he va inge annat en å he sig upp. Mamma kom hem nån gång vi 8 så bar de iväg till skeå.
1 timma senare låg ja i en maskin med värdelös musik i öronen.
20 min känns otroligt länge när man måste ligga helt stilla och stirra i en vägg...
Sen var de bara att åka hem igen...

Så kom hem för typ 1 timma sen och har äte och sutte hära :)
Läste just en artikel på aftonblade
Wikegård är inte snäll
(kommer fram en länk om du för pilen lite neråt)

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/landslag/juniorhockey/article6377724.ab

Kommentarer


Kommentera inlägget här: