4 januari

Kategori: Allmänt

Heey!

Blev inte så mkt sömn inatt.. Gick isäng typ 1 och ställde väckarn på 3 för att se hockey.
Sverige - Usa semifinal 2.
Sverige fick världens sämsta start om man säger så -.-
efter bara drygt 1 min får Usa ett pass från svensk och kan lätt sätta 0-1.

I andra period börjar sverige bättre och kan kvittera. Och även sätta 2-1. 
Nån gång i mitten blir det 2-2 i 4 mot 4 spel.

Efter nångra få minuter i 3dje döms Marcus Johansson för matchstraff.
Lika osäkert som de andra svenska utvisningar...
En puck som studstar i plexiglaset och träffar markström på ryggen Videodgranskask
länge men domaren friar från mål vilket är helt rätt!
Inte nå länge senare kommer 2-3 målet... ett hyffsat lätt skott men som slinker in
backom sveriges målvakt som gör sin första tabbe i årets jvm.
Efter de är de som matchen är förlorad för svensk del..
2-4 kommer efter ännu ett backslarv och 2-5 kan sättas i tom kasse med ca 1 min kvar....

Marktröm in action

Så för er som inte offrade en god nattsömn missade inget.

Gick isäng återigen halv 6 typ tio min innan Mamma gick upp för att jobba.
Så nu när mamma kom hem på lunch väckte hon mig.
Hon hade ringt på lassa i stan och kollat hur lång borta min mr (magnetrönket) var 18 jan...
Men mamma fråga om jag inte kunde klämmas in nån tid lite närmare och de fanns det :D
Så imorn 8 på morron åker jag till stan och får min efterlängtade rönken! :D

Idag blir de att ta de lungt ska flytta över lite bilder från den här datorn som har fått kokko!
Till den nya :D riktigt nice!!

tjoodåå!
/£m£i£  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: